torsdag den 19. november 2009

Ny Iphone

Hvis du skal have en ny mobiltelefon, så kan jeg klart anbefale, at købe en IPHONE. Jeg har selv lige købt en for ca 2 uger siden, og jeg er bestemt ikke blevet skuffet.


Hvorfor Iphone?
Grunden til at jeg valgte at købe en Iphone, var for at få et mobilabonnement teleselskabet 3, så jeg kunne snakke sammen med min kollega gratis. Og da jeg kiggede på udvalget, synes jeg klart at Iphonen var det bedste valg. Den havde mange forskellige funktioner, herunder mobilt bredbånd, som jeg manglede på min gamle mobiltlf.

Mobilt bredbånd
Som sagt, så var det ret vigtigt for mig, at der er indbygget mobilt bredbånd i den nye tlf., for jeg laver alt mit arbejde på min PC, og det meste af det kræver, at jeg kan komme online.
Så derfor gør det min hverdag langt nemmere, at jeg nu kan komme på nettet, uanset om jeg er hjemme eller ej. Du kan læse mere om mobilt bredbånd her.

Apple Iphone 3 GS 16 GB - Specifikationer
For nu kort at nævne nogle enkelte af de mange specifikationer, der er i min Iphone:
  • Touchscreen 
  • Mobilt internet
  • Bluetooth
  • 3 megapixel kamera
  • E-mail understøttelse
  • og meget mere
Selvom der er sparetider overalt, så synes jeg alligevel, at det var ved at være på tide med en ny mobiltelefon. Min gamle telefon er en samsung SGH D600, som vel er en 4-5 år gammel, så den trængte kraftigt til en udskiftning.
Siden dette indlæg blev skrevet, er der sket meget på Iphone fronten. De er populære som aldrig før, og i øjeblikket hedder den aktuelle model Iphone 4. Men meget tyder på at der senere i år, eller senest næste år kommer den næste version, som alle gætter på, kommer til at hedde Iphone 5. Klik på linket, hvis du vil læse mere om de potentielle forbedringer og funktioner, som forventes at komme i iphone 5 modellen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar